Számla sztornózása – Számlahegy online számlázó

Számla sztornózására a legfigyelmesebb ügyvitel mellett is szükség lehet: megváltoznak az ügyfeled adatai és későn értesít róla vagy rossz tételek kerülnek megrendelésre. Ha bármi hiba csúszott be, akkor a számla már nem módosítható, jön a számla sztornózása. Ebben a bejegyzésben megmutatjuk lépésről-lépésre, hogy ilyenkor mi a teendő a Számlahegyben

A számla sztornózása:

A Számlák menüpontra kattintva megnyitjuk a Számlalistát. Kikeressük a sztornózandó számlát és a megnyitjuk.

Számlalista új elektronikus számla kiállítása

A megnyitott számlánál a jobb felső sarokban található a Sztornó gomb.

Ezt megnyomva még kapunk egy megerősítést kérő üzenetet. Erre rákattintva az eredeti számla sztornózásra kerül és kiállítódik egy sztornószámla. A sztornószámlát automatikusan elküldjük a Vevő e-mail címe mezőben megadott e-mailre és neked is.

A Számlalistában pirossal jelöljük a sztornószámlát, áthúzással pedig azt a számlát, ami sztornózásra került. Így könnyen áttekintheted, hogy melyik számla lett lesztornózva.

Számlahegy - számlalista -4

A számlát megnyitva már a fejlécében láthatod, hogy ez már egy sztornózott számla.

Számla sztornózása

A sztornószámlán pedig minden esetben feltüntetjük, hogy melyik számlához tartozó sztornírozásról van szó.

Számla sztornózása 2

 

Figyelem! A sztornózást nem lehet visszavonni, ezért csak akkor kattints a megerősítő üzenetre, ha biztos vagy benne, hogy jó számlát nyitottál meg és jó számlát sztornózol le.

A sztornószámla ugyanúgy 1 darab számlának minősül a Számlahegy előfizetésedben.

Ha bármilyen kérdésed maradt volna még, nézd meg a további blogbejegyzéseinket a számlázás megkezdéséhez vagy keresd bátran az ügyfélszolgálatunkat!

Hozzászólás írása

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.